WNT digitaal publiceren, entiteit zonder website
Discussie gestart door
JVeraart .
Goedemiddag,
Vanaf 2018 is het verplicht voor WNT-instellingen om de WNT-verantwoording te publiceren op hun website (zie ook https://www.topinkomens.nl/vraag-antwoord/vraag-en-antwoord/moeten-wnt-gegevens-digitaal-worden-gemeld).
Nu loop ik tegen het volgende praktische probleem aan. Een klant van mij (De entiteit betreft een samenwerkingsverband tussen diverse gemeenten) beschikt niet over een eigen website, wat tevens ook voor de bedrijfsvoering niet nodig is. Moet er speciaal voor de WNT-verantwoording een website opgetuigd worden, of mag in dit geval de digitale publicatie op een website achterwege blijven?
Alvast bedankt!
Vanaf 2018 is het verplicht voor WNT-instellingen om de WNT-verantwoording te publiceren op hun website (zie ook https://www.topinkomens.nl/vraag-antwoord/vraag-en-antwoord/moeten-wnt-gegevens-digitaal-worden-gemeld).
Nu loop ik tegen het volgende praktische probleem aan. Een klant van mij (De entiteit betreft een samenwerkingsverband tussen diverse gemeenten) beschikt niet over een eigen website, wat tevens ook voor de bedrijfsvoering niet nodig is. Moet er speciaal voor de WNT-verantwoording een website opgetuigd worden, of mag in dit geval de digitale publicatie op een website achterwege blijven?
Alvast bedankt!
Deze discussie is gesloten.
Reacties